14
november
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

CBRE lanceert Understanding Retail Destinations in the Netherlands

Vandaag lanceert CBRE de derde editie van Understanding Retail Destinations in the Netherlands, een uitgave voor beleggers, ontwikkelaars, retailers en gemeenten en ieder ander die actief is binnen de Nederlandse retailmarkt.

Dit jaar is de compacte gids gecomplementeerd met een uitgebreide website.

Understanding Retail Destinations in the Netherlands geeft inzicht in de ontwikkelingen binnen de Nederlandse winkelmarkt en de 20 belangrijkste steden daarbinnen. Het Nederlandse winkellandschap is aan het veranderen. Niet alleen de economische crisis maar ook de veranderende voorkeur van de consument dwingt winkeliers mee te gaan met de snelheid en veranderingen van vandaag de dag. Belangrijke aandachtspunten hierbij zijn multichannel retailing en de combinatie tussen clicks & bricks. De beslissingen die de retailer op dit vlak neemt zijn van invloed op het aantal fysieke winkels, maar ook op de vorm en het aantal vierkante meters van de winkel unit.

CBRE brengt met deze tool onder meer in kaart waar de nationale en internationale retailers actief zijn, hoe de verdeling run, fun en goal shopping binnen de verschillende steden is en geeft geïnteresseerden toegang tot gedetailleerde cijfers over de retailmarkt.

Om naar de website te gaan kunt u op de link hieronder klikken.


Understanding Retail Destinations in the Netherlands