01
april
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Marikenstraat Nijmegen genomineerd voor ICSC Marketing Awards

De Marikenstraat in Nijmegen is genomineerd voor een ICSC Solal Marketing Award.

De speciale inpak pop-up store die in de decembermaand in deze winkelstraat is geïnitieerd dingt mee naar een prijs in de categorie Customer Service Experience.

De tijdelijke winkel heeft in de drukke feestmaand extra sfeer en service gecreëerd en de plaatselijke ondernemers ontlast. Daarnaast is door dit ludieke initiatief een leegstaande winkelruimte tijdelijk opgevuld.

De ICSC Solal Marketing Awards worden uitgereikt aan het beste initiatief op het gebied van retail marketing in Europa en Zuid-Afrika. De prijsuitreiking vindt dit jaar op 15 mei plaats in het Mövenpick hotel in Amsterdam.

De Marikenstraat is een winkelstraat in Nijmegen met ongeveer 45 winkels op het gebied van mode, vrije tijd en media. De straat bevindt zich in het kernwinkelgebied in Nijmegen en biedt naast winkels plaats aan verschillende horecagelegenheden verdeeld over twee niveaus.
De Marikenstraat maakt deel uit van de beleggingsportefeuille van Syntrus Achmea Real Estate & Finance, MN & Generali en valt onder het beheer van CBRE Shopping Centre Management. CBRE is vanuit deze hoedanigheid nog zes keer genomineerd voor retail marketing initiatieven in Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk.